Zoeken in deze blog

Weer eens een ander soort bollenvelden

Lisse | Een ander soort bollenvelden

In Lisse zijn we vooral aan velden bloembollen in het voorjaar gewend. Veelkleurige velden met tulpen, narcissen, hyacinten en dergelijke. Typische zomerbloeiers als bijvoorbeeld gladiolen, alliums en agapanthus  zie je hier in Lisse toch wel veel minder. Maar tijdens mijn regelmatige wandelingen in de omgeving van Lisse kom ik toch van alles tegen. Bijvoorbeeld de bloemenvelden die hier onder staan. 







 

De tekst die in onderstaande foto staat is een zogenaamde haiku die ik tegenwoordig veel toevoeg aan mijn foto's, Het geeft er een extra dimensie aan, naar mij idee.  En ik vind het gewoon leuk om ze te maken. Dat is natuurlijk ook een hele belangrijke reden. 

Een haiku is een Japanse dichtvorm, die [hier] wat uitgebreider beschreven staat. 


©Copyright Nicolaas/S fotografie te Lisse